lørdag 4. desember 2010

Akebrett er gøy:)

Det har snødd så mye de siste timene at jeg måtte ut å måke trappa, det var så deilig vær. Så jeg gikk inn å hentet mini (eldsten er hos mommo) og dro henne med ut i hagen, kl åtte:) , vi akte og lagde snømann. Skikkelig koselig. Håper hun sover litt lenger enn til 7 i morra etter denne turen, var jo ute i nesten en time:)
Ikke kaldt i det hele tatt, men vi hadde godt med klær på.
Nå sover snuppa godt i senga.

Jeg skal til å pakke inn julegaver. Det er koselig.

Liker godt å gi bort gaver, og skulle gjerne ha kjøpt til alle. Men det blir nok bare til barna i år. Det er trist, men når en har lite penger er det ikke så mye å gjøre med..
Men jul blir det uansett og vi skal kose oss masse.
Blir en litt rar jul, for eldsten skal til faren sin,så mini  blir alene barn. Sikkert kjempe gøy for henne da får hun all oppmerksomheten og åpne gaver uten å vente på tur:))

Ha en fin kveld :)

1 kommentar:

min shabby chic verden sa...

Høres ut som en koselig dag. Pakke inn pakker er så koselig.. Jeg synes i grunn at det er viktigere å gi barn julegaver enn de voksene. Synes ikke du skal være trist over at du har litt dårlig råd. Det er jo ikke penger julen handler om. Håper du får en god 2 advent. Takk for alle koselige kommentarer på min blogg,det varmer mitt hjerte. Klem Hedda