mandag 20. desember 2010

Så var snart denne mandagen over også.

Tia går så fort av og til.

I år som i fjor, fikk vi juletre av pappaen til mini, han jobber med å levere de ut, kjører til Danmark, Oslo, Bergen, overalt. Så det var vi heldig med. ingen tre hvis ikke.. Men det er kjempe fint. Edelgran, lukter godt.
Ville ikke hatt falskt tre til tross for barnnåler, og småkryp.. hehe. Syntes det er veldig koselig med ekte tre. Tradisjon det:) Når jeg var liten fikk min bror og jeg hvert vårt lille tre på rommet. Det var stas:)

I dag fikk jeg endelig bestilt time til fysioterapi, trodde jeg måtte vente opptil 4mnd, men fikk time i morra allerede:) Det blir nok bra. Gruer meg litt da.. Vet ikke helt hva de gjør der, og jeg liker ikke nærkontakt med fremmede.. Kanskje jobbe litt med det i gruppeterapien i morra..skal jo dit først, siste dagen :)

Ingen kommentarer: