torsdag 23. desember 2010

oi.. OG GOD JUL!!!!!

3 dager uten å skrive noe, eller var det 4.. hmmm. Husker jo ikke hva jeg har drevet med jo....

Jo, var hos fysioterapi på tirsdag.. KUNNE ingen si at man burde shave leggene og ha på en litt fin BH før man går dit.....?? Hehe..
Skal på ny time til tirsdag igjen da får jeg vite litt mer hva vi skal gjøre framover.
Har virkelig ikke råd til dette så må snakke litt med han om det...

Pappa kom på tirsdag fra Alta, heldigvis ingen problemer denne gang. Ifjor fikk han ikke bagasjen før etter 3 dager.
Så de siste dagene har gått til handling, vasking og lek med barna:) superhappy for morfar er her:)

Ønsker alle en riktig god jul :)

2 kommentarer:

nefertiti sa...

Herregud ... ! Man kan jo ikke tenke på alt, heller - første gangen. neste gang kommer du i ditt fineste undertøy, med de glatteste legger :-D

Jeg er så glad for at pappa er kommet nedover til deg, dere må kose dere masse!!

PS: kan du be ham kjøpe strenger og ta med til gitaren når han kommer?!

min shabby chic verden sa...

Jeg ønsker deg en riktig god jul=) Klem fra Hedda