fredag 3. desember 2010

Snart natta jo...

Kan man starte med God kveld? hehe.

Dagen i dag har igjen gått i ett. Var på jobb igjen i dag og mini fikk være med, jeg jobber som vikar i hennes "gamle" barnehage (hun har begynt i ny) og det er veldig stas å treffe igjen vennene sine.
Så var det å hente eldsten på skolen, opp til mommo, levere barna, så rett til legen. Jeg har slitt lenge med veldig vond hodepine, da frykter man jo alltid det verste.. , men legen sa det at dette var stress hodepine så jeg ble henvist til fysioterapi. Så får håpe det vil hjelpe etterhvert.

Mini ville bli med hjem mens eldsten ville kose seg hos mommo i dag. Så nå har vi kost oss med litt godt og Nemo film på disney. (som om vi ikke har den og sett den xx antall ganger...)


Men den er jo bra da:) Føler meg veldig "Doris" i blant... Flere som kjenner seg igjen ? ;)

Nå har mini lagt seg , så nå gjenstår rydding og litt tv, eller kanskje en bok i dag før senga kaller..

Ha en flott kveld:)

Ps: Takk til flotte Irina ( allofirina.com) som har lagt seg til som følger av bloggen min:)
Håper min blogg en dag blir så bra som din, med fine bilder av flotte møbler og innbydene stuer ;)
Også en takk til skjønne Hedda som har bloggen enshopaholicersbekjennelser.blogg.no. Jeg har ikke lest den så lenge men liker den godt. Ei med bein i nesa og mange baller i lufta. Sprudlende blid:)

Ingen kommentarer: