mandag 13. desember 2010

Fremkalling av bilder......

I dag hadde vi en kjempe koselig morgen i barnehagen, mini og jeg. Barna var kjempe flinke til å synge. Mini fikk gå som nr 2 i rekka og det var stas:)

Som overskriften sier.. fremkalling av bilder.. I sommer begynte jeg å gå gjennom bildene på dataen, for er det en uting med digitalt så er det at alt blir liggende på dataen.. Jeg har over 10000 bilder der... *sjokk*
Så jeg begynte å plukke ut de jeg ville ha.. det går helt tilbake fra 2005.. (den stasjonære dataen er faktisk over 5 år.. hmm..)
Så jeg bestilte da veeeeldig mange bilder... fikk alle i posten.. kjøpte album.... (dette var i mai) og i dag, endelig... har jeg satt inn 1600 bilder i album.. Ble ikke ferdig, men hadde ikke flere album.Så det må handles... Problemet er jo det at jeg ikke er ferdig med å fremkalle bilder.. har jo bare kommet til 2007.... og tatt maaange bilder etter det...

Nå ble det mye .... her. hehe.  tror jeg har over 500 bilder på minipc'en også.. ikke rart den streike litt kanskje..

Så da får jeg bare sette meg ned igjen ( ikke i idag) å bli ferdig å få bestilt bilder, og kjøpe album.... Litt av en jobb. men så utrolig koselig å kikke på de igjen, tenke tilbake :) Mange gode minner.



2 kommentarer:

nefertiti sa...

Wow - jeg er glad jeg har limt bilder i album etterhvert. Dvs, jeg hadde meg et raid her for en mnds tid siden, da jeg måtte sortere og lime inn 200 bilder ... jeg syns det var mye!

Du har vært kjempeflink, som ikke mistet motet :-)

Min shabby chic verden sa...

Smart og veldig hyggelig å fremkalle bilder og sette det inn i ett album.Jeg har også planer om og fremkalle bilder,MEN når skal jeg få tid til å sette det inn i album? Nei,jeg tror jeg må vente til jeg blir gammel og grå.hehe.. Tiden samarbeider ikke med meg fortiden. Lag deg god dag,Mange klemmer fra Hedda